Це відмінна компанія на ринку послуг у сфері технічного обслуговування та ремонту кавового обладнання, від побутових до професійних. Як незалежна компанія ми існуємо з 2013 року, але маємо великий досвід роботи з кавовим обладнанням понад 10 років. Ми постійно вдосконалюємо свої знання та навички для найбільш якісного виконання робіт. Компанія Кавасервіс не залежить від якогось із виробників кави чи кавового обладнання, тому ми не нав'язуємо вам покупку кави, кавоварок чи чогось ще. Наша профільна спеціалізація – це лише технічний сервіс. Але за потреби ми готові допомогти підібрати обладнання або каву за оптимальними цінами.
Не важливо, де ви придбали кавоварку (нову чи б/в), це ніяк не вплине на вартість та якість робіт.
Найбільшу частину робіт (70-80%) ми намагаємось виконати на місці, без доставки кавоварки до сервісного центру та назад. У вас немає потреби везти кавоварку, ми самі приїдемо та відремонтуємо її. Дорогами Києва та заторами, це економить чимало часу, а відповідно і коштів. Інші 20-30% робіт здійснюються у майстерні.
Всі роботи виконуються відповідно до інструкцій з користування кавоваркою та рекомендаціями заводу-виробника, з використанням високоякісних оригінальних запчастин, сучасного інструменту та спеціальних харчових термостійких комплектуючих. Гарантія на виконані роботи складає 3 місяці. Можливий готівковий та безготівковий розрахунок.
У разі потреби ми проконсультуємо вас по телефону, у разі виникнення незначних неполадок, які ви зможете усунути самостійно. Підкажемо, як правильно експлуатувати кавоварку.
Ми готові надавати технічну підтримку компаніям та підприємцям, які працюють у сфері продажу кави та кавового обладнання, але на даний час не мають свого технічного сервісу.
Найважливішим напрямом нашої діяльності є технічне обслуговування, яке продовжує термін експлуатації кавового обладнання. Якісне технічне обслуговування полягає в тому, що Ви не чекаєте моменту, коли кавоварка зламається, а запобігає поломці. Більш розгорнуту інформацію можна знайти у розділі «Обслуговування».
Клієнти, які уклали договір на технічне обслуговування, мають велику низку переваг:
- - пріоритетність при розподілі викликів на ремонт (виїзд до клієнтів здійснюється насамперед);
- - одержання знижки на ремонтні роботи (від 20 до 50%);
- - термінові аварійні виклики (у вихідні та святкові дні).