Відповіді на часті запитання у Кавасервіс
Часті питання, що виникають у кожного, хто вирішив придбати кавомашину. Перелік найбільш актуальних відповідей щодо професійного використання сучасних апаратів для приготування кави, а також їх ремонту та обслуговування.
У розділі Запитання та відповіді Ви зможете отримати вичерпну інформацію щодо апаратів для приготування кави та умов правильної експлуатації для тривалої роботи.
Якщо Ви не знайшли відповіді на своє запитання, ми з радістю заповнимо цю прогалину. Вам лише необхідно нам зателефонувати чи залишити заявку на сайті.
Де брати запчастини для ремонту?
Компанія Кавасервіс має в наявності все необхідне для ремонту кавомашин будь-якої складності. Якщо запчастини немає на нашому складі, то ми замовляємо її у виробника.
Замовити ремонт кавомашини дуже просто, достатньо зателефонувати за телефонами, вказаними в шапці сайту.
Як здійснюється ремонт чи обслуговування?
Компанія Кавасервіс надішле матера, який усуне несправність на місці або доставить кавовий апарат до нашого сервісного центру. Після ремонту ми привеземо техніку в робочому стані до Вас.
Яку гарантію ви даєте на свою роботу?
Наша компанія гарантує ремонт апаратів у гарантійний термін, оговорений після ремонту або обслуговування техніки.
Чи можна запчастини надати самому?
Можливий такий варіант, але гарантія на такий вид обслуговування не поширюється.
Чи можна по фото оцінити ступінь поломки та подальші дії?
Ми використовуємо сучасні види зв'язку та можемо допомогти у дистанційному визначенні поломки та подальших дій.
Скільки часу займає ремонт?
Ми ремонтуємо кавові апарати у найкоротший термін.
Яка вартість ремонту кавового обладнання?
Вартість ремонту кавового обладнання індивідуальна і залежить від багатьох факторів.